ÉRTÉKESÍTŐK    
NAPJA '2020



-

  ÚJ KORSZAK KEZDŐDÖTT  

 
EGY SORSFODÍTÓ ÉV
  

  D50 Rendezvényközpont   

2020. november 26. csütörtök
ONLINE KÖZVETÍTÉSSEL

A HELYSZÍNEN LIMITÁLT LÉTSZÁM
» MAX 200 RÉSZTVEVŐ «

VAGY ONLINE IS RÉSZT VEHETSZ
» HOGY NEHOGY LEMARADJ «

Tényleg megváltozott minden?

Elkönyvelheted, hogy a világ folyamatosan változik, ráadásul egyre gyorsabban. A valódi kérdés az, hogy te hogyan alkalmazkodsz ehhez? A világgal együtt a vevőid is megváltoznak, ezért neked is évről-évre meg kell újulnod. Vagy úgy jársz, mint a lópatkoló kovácsok...

Hogyan alkalmazkodj?

Míg világ a világ, értékesítőkre szükség lesz! Az 5 pontos kérdés viszont az, hogy milyen értékesítőkre van/lesz szüksége a rohamosan változó világnak?

Erre kapsz választ 2020. november 26-án…

Válts más alapokra!

Egy olyan működésre, ami mély és hosszú távú érzelmi elköteleződést vált ki a vevőidből, és maradandó értéket teremt számukra. Ez merőben más hozzáállást és módszereket igényel!

Az értékesítés ma már kevésbé az igényfelkeltési folyamatról, hanem inkább a stratégiai együttműködésről szól. Olyan értéket és élményt kell teremtened az ügyfeleid számára, ami érzelmileg kötelezi el őket. Az így nyert bizalom teszi őket lelkes ajánlóiddá, nagyköveteddé, mert szívesen és önként építik a hírnevedet.


Új kor kezdődött!
...készülj fel rá, mert minden megváltozott.

Értékteremtőkre van szükség,
akik képesek minőségi pillanatokat, értékes emberi kapcsolatokat, új nézőpontokat és felismeréseket közvetíteni, és ezzel valódi élményt teremteni a vevők számára...

ELKEZDŐDÖTT AZ ÉRTÉKTEREMTŐK KORA

FELKÉSZÍTÜNK RÁ!

2 terem «» 12 előadó «» 10+ szakmai kiállító «» 80 érékesítési vezető «» 120 értékesítő

Személyesen » D50 Rendezvényközpont / 2020. november 26. csütörtök 

...vagy csatlakoz ONLINE!

Válassz Termet
és nézd meg a programokat

Egyszerre csak az egyik terem előadásain tudsz részt venni. 
Ha GOLD jegyet rendelsz, mindkét terem hangfelvételét megkapod .

120 fős értékesítői terem

ÉRTÉKESÍTŐK SZÁMÁRA


Ha 1 rendezvényt tervezel az idén,
EZ LEGYEN AZ!

80 fős vezetői terem

ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐK SZÁMÁRA


HOZD EL A CSAPATODAT IS
az értékesítői terembe!

Ez nem egy átlagos konferencia, hanem az értékesítési szakma TOP rendezvénye.

10 résztvevőből 7 újra eljön hozzánk, és szívesen ajánlja is az Értékesítők Napját. 
Szinte borítékolható, hogy hamar teltházunk lesz, mert nagyon limitált a létszám. 
Ezért, ha személyesen akarsz részt venni, érdemes időben megvenni a jegyed.

MIT VÁRTOK TŐLÜNK?

» 120 értékesítő «

» 80  vezető «

» 10 kiállító «

» 12 előadó «

» terem «

Számít a véleményed, hiszen csak így tudjuk évről-évre jobbá tenni a konferenciát, hogy egyre több értéket teremtsünk számodra...

HOL ÉS MIKOR?

| D50 RENDEZVÉNYKÖZPONT |

1071 Budapest, Damjanich u 50.


2020. november 26. csütörtök
08:00 - 17:00

Díjmentes parkolás az udvaron és a mélygarázsban
» az első 40 érkező számára «

Egy kis nosztalgia - avagy az Értékesítők Napja átalakulása képekben...

MIRE SZÁMÍTHATSZ AZ ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA 2020-ON?

Minden évben EMELJÜK A TÉTET...


  • 2015-ben 282 + 265 fővel indultunk még a Best-Western Hotelben. Ezt a rendezvényt meg kellet ismételnünk, annyian jelentkeztetek...
  • 2016-ban megnyitottuk a VIP termet és emeltük a létszámot. Ekkor már 487 résztvevő és 25 kiállító szavazott nekünk bizalmat, így átköltöztünk a Lurdyba...
  • 2017-ben megnyitottuk a Vezetői termet, és a létszám 553 főre és 41 kiállítóra emelkedett...
  • 2018-ban a létszámbővítésre fókuszáltunk, az 600-as küszöböt akartuk átlépni - 667-en vettetek részt és a kiállítók száma is 45 fölé emelkedett, de még tovább szerettünk volna fejlődni...  
  • 2019-ben nívósabb helyszínre váltottunk, és  átköltöztünk az Újpesti Rendezvénytérre. A résztvevők száma 682 volt, 40 kiállítóval, mert nem fértünk be többen...
  • 2020-ban arra fókuszálunk, hogy sokkal nagyobb értéket és élményt adjunk. Hálásak vagyunk, hogy ilyen sokan bíztok bennünk és az Értékesítők Napja brandben. KÖSZÖNJÜK!!!
  • Alkalmazkodunk a megváltozott körülményekhez. Színvonalas helyszínen, mindannyiunk egészségére vigyázva biztosítjuk a személyes részvétel élményét! Bár csökkentett létszámmal indulunk, online akár 1000-nél is több részvevő követheti nyomon velünk az előadásokat, és fejlődhet igazi ÉRTÉKTEREMTŐVÉ!

AZ ÉRTÉKRE ÉS AZ ÉLMÉNYRE FÓKUSZÁLUNK!

Gundel Adrienn & Rott Andrea & Varga István
AZ ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA ALAPÍTÓI

SZEMÉLYESEN OTT LESZEK

Egyedül jövök

(1 fő esetén)

15 000 Ft + Áfa
ami bruttó 19 050 Ft

PÁrban jövünk

(2 fő esetén)

13 000 Ft + Áfa / Fő
ami bruttó 16 510 Ft / Fő

Több mint 10 főt hoznál magaddal?

Egyedi ajánlatot adunk!

Írj nekünk az email@ertekesitoknapja.hu címre, hogy hány főt szeretnél magaddal hozni, és kedvezőbb árat biztosítunk számotokra.

FIGYELEM!
A szervezők fenntartják a jogot arra, hogy amennyiben a jogszabályi előírások szigorítására kerülne sor és a konferencia ÉLŐ, személyes részvétellel nem kerülhet megrendezésre, akkor az OFFLINE jegyek tulajdonosai automatikusan ONLINE vehetnek részt a konferencián. A rendezvényt a meghirdetett időpontban MINDENKÉPP megtartjuk és a megvásárolt jegyek - mint minden más élő rendezvény esetén - nem visszaválthatóak.

GOLD LESZEK

19 050 Ft / Fő
ami nettó 15 000 Ft / Fő

» LIMITÁLT FÉRŐHELY: 80 FŐ «

Bármelyik jegyedet kiegészítheted GOLD szolgáltatásokkal.

MEGÉRI AZ ÁRÁT!

  • Gyorsított regisztráció
  • MINDKÉT TEREM FELVÉTELE e-learning formában, 30 napos korlátlan megtekintéssel
  • Egész napos kávé, tea, üdítő, és pogácsa fogyasztás, délben meleg ebéd az elkülönített GOLD szekcióban
  • AJÁNDÉK KURZUS 10.000 Ft + Áfa értékben »  Varga István, az Értékesítők Napja társalapítójának  online képzése: A stratégiai együttműködés gyakorlata

5+1  OK
HOGY MIÉRT NE MARADJ LE

1.

Elkezdődött AZ értékteremtők kora » amihez más szemléletre és más hozzáállásra van szükség.

Az ember sokkal fontosabb, mint az értékesítési folyamat. Kíváncsi vagy, hogyan alkalmazkodj ehhez?

2.

Az érték- és élményteremtésről lesz szó egész nap » megmutatjuk, hogyan csináld. 

A vevők sokkal jobban megválogatják, hogy kitől vásárolnak. Hogyan legyél az egyértelmű választás? 

3.

Most sokkal nagyobb inspirációra van szükség » ezt te is érzed.

Nagyobb a tét, mint gondolnánk. Az érzelmi hullámvasút valódi elszántságot igényel. Ugye, hogy így van?

4.

A résztvevők energetizálnak » 200 résztvevő pozitív rezgése egyszerűen feltölt.

Eleged van az online világból? Végre kiszabadulnál a négy fal közül? Akkor engedj az érzésnek - legyél ott személyesen! 

5.

2020 egy sorsfordító év » szétnyílik az olló a profik és a "futottak még" kategória között.

Ez nem véletlen, a drasztikus változás mindig felgyorsítja a dolgokat. Te is a profik között leszel?

+1  értékes nyereményekkel térhetsz haza

Több milliós nyereményözön, amit a személyes résztvevők között sorsolunk ki az esemény végén. 

Fődíjak:

Személyes csapatépítő vitorlázás a Balatonon

1/2 napos VITORLÁZÁS 85.000 Ft értékben a Balaton Team Building Kft. jóvoltából.

1 db Céges Csapatépítés

Minőségi Sárkányhajós Program a velencei-tavi sárkányhajózás alapítóival, 184.000 Ft +Áfa értékben a Sárkányhajó Velence TUTU Sport felajánlásával

További nyeremények:

  • 2 db féléves tagság - 2 x 100.000 Ft + Áfa értékben egy-egy Business Flow üzleti klubban
  • 5 db belépő - 5 x 11 800 Ft + Áfa / Fő értékben Muhoray Róbert » Szokásaink fogságában tréningjére 
  • 3 db belépő - 3 x 20 000 Ft + Áfa / Fő értékben az Értékesítők Napja  2021-re 
  • 3 db belépő - 19 900 Ft + Áfa / Fő értékben Varga István egész napos Networker Sales képzésére
  • 5 db könyv - 5 x 6 990 Ft értékben Lippner Tamástól » A bizalomépítés könyve
  • 10 db könyv - 10 x 7.500 Ft értékben Dr. Németh Zoltántól (drPrezi) - Még mindig előadok, tehát vagyok
  • 5 fős ügyfélélmény workshop - 180 000 Ft + Áfa értékben Tarsoly Norbival (a vezetői terem résztvevői között) 
  • A legli.hu-n 3 db irat elkészítése ingyen, fél éven belül a Technetic Kft. felajánlásával
  • 3 x 30 perc vezetői konzultáció - 3 x 30 000 Ft + Áfa értékben Lippner Tamással (a vezetői terem résztvevői között)
  •  1 órás ingyenes IT tanácsadás a felajánló cég székhelyén a Technetic Kft. felajánlásával
  • 3 db 60 perces coaching - 3 x 50.000 Ft + Áfa értékben Dr. Németh Zoltánnal (drPrezi) 

SZEMÉLYES RÉSZVÉTEL ESETÉN
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan vigyázunk a résztvevők egészségére?

Kapok belépőjegyet?

Az előadásokat videóban meg lehet-e vásárolni?

Hol tudok parkolni?

Tömegközlekedéssel hogyan megközelíthető a helyszín?

Lesz kávé, víz a szünetekben?

Van étkezési lehetőség a konferencián?

Hogyan öltözzek?

Legyél a kiállítónk

Már csak 4 szabad stand érhető el!

A célcsoportodba tartoznak az 
értékesítők és a sales vezetők?

  80 +120 résztvevővel
ez a sales szakma TOP rendezvénye!

FIGYELEM! A kiállítói helyek száma TÉNYLEG korlátozott!

Kérd egyedi ajánlatunkat mihamarabb!
+36 70 338 1887 vagy rott.andrea@infoszfera.hu


ONLINE CSATLAKOZOL?

Egyedül CSATLAKOZOM

(1 fő esetén)

15 000 Ft + Áfa
ami bruttó 19 050 Ft

PÁrban CSATLAKOZUNK

(2 fő esetén)

13 000 Ft + Áfa / Fő
ami bruttó 16 510 Ft / Fő

Több mint 10 fővel csatlakoznál online?

Egyedi ajánlatot adunk!

Írj nekünk az email@ertekesitoknapja.hu címre, hogy hány főt szeretnél online regisztrálni, és kedvezőbb árat biztosítunk számotokra.

GOLD
CSOMAG

Bármelyik jegyedet kiegészítheted GOLD csomaggal.

10 000 Ft + Áfa / Fő
ami bruttó 12 700 Ft

MINDKÉT TEREM FELVÉTELE 
e-learning formában,
30 napos korlátlan megtekintéssel

+ AJÁNDÉK KURZUS
10.000 Ft + Áfa értékben
Varga István, az Értékesítők Napja társalapítójának online képzése:
 
A stratégiai együttműködés gyakorlata

ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mit kapok, ha az online részvételre jelentkezem?

Milyen rendszer támogatja az Értékesítők Napját?

Milyen technikai feltételei vannak az online-nak?

Kíváncsi vagy, hogyan működik? Teszteld le!

GOLD jegy esetén mit jelent a 30 napos korlát?

 Mi történik, ha nem indul el, vagy elakad a videó?

AZ ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA ALAPÍTÓI

Rott Andrea & Gundel Adrienn

az Infoszféra Kft. tulajdonosai

info@infoszfera.hu / +36 30 318 4455

Varga István

a Business Flow alapítója

varga.istvan@businessflow.hu / +36 70 320 2084