FONTOS: 

Le ne maradj! Időben foglald le a helyed, mert 5-20 fős csapatok is egyre nagyobb arányban jelentkeznek be.
A terem mindössze 500 értékesítőt képes befogadni.

AZ ÉRTÉKESÍTŐI TEREM PROGRAMJA

08:00 - 09:00
Regisztráció és kiállítás

Érkezz időben!

Egy jó kávé mellett hozd lendületbe magad 40+ sales szakmai kiállítóval, akik különleges ajánlatokkal, és óriási kedvezményekkel készülnek.

09:00 - 09:15
MEGNYITÓ

Fontos információk az Értékesítők Napja 2019-ről.

09:15 - 10:05
SZŐKE RÓBERT

A legújabb neuromarketing kutatási eredmények használata a gyakorlatban

Mielőtt az ajánlatomon gondolkozni kezdenél, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted - ez a neuromarketing…

Ezen kutatások során az emberek agyhullámait vizsgálják miközben azok döntéseket hoznak. Az agykutatók szerint a gondolatok és az érzelmek 95%-a azelőtt születik meg, mielőtt tudatosulna bennünk.

Mi értékesítők a legtöbb esetben mégsem a tudatalattira akarunk hatni, hanem az agy maradék 5%-át bombázzuk az érveinkkel. Pedig a döntést már régen meghozták.

A neuromarketing segítségével még azelőtt meggyőzöd az embereket, mielőtt a hagyományos értékesítési technikák bejönnének a képbe. 

10:05 - 11:00
VIRÁG GERGELY

Tárgyalj másképp, hogy biztosan te legyél a befutó

Foglalj el olyan pozíciót a potenciális vevőd fejében/szívében, hogy az érzelmileg elkötelezze magát irántad.

Mutatunk egy olyan módszert, amivel nemcsak az “azonnali” vásárlókat tudod megnyerni magadnak, hanem a később “talán” vásárlókat is. Ha ezt a tárgyalási módszert alkalmazod, a vevőid ódákat fognak zengeni másoknak rólad. Szárnyra kap a hírneved, és beindul a “szájmarketing”, ami téged támogat.

Ezután máskor is szívesen jönnek majd hozzád, valamint bátran továbbajánlanak, mert élmény veled a vásárlás folyamata és a szívükbe zártak…

11:00 - 11:30
SZÜNET

Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

11:30 - 12:30
WEISER ISTVÁN

​A vásárlói élményteremtés művészete

"Az élményteremtés titka, egy folyamatos, magas rezgésen tartott kapcsolat, melyben mindig többet adunk a vevőnknek, mint amennyi a fizetségünk. Minden ügyfélvesztés a rossz kommunikációra vagy a kommunikáció hiányára vezethető vissza.” - Weiser István

Hogyan tedd gyorsítósávra az értékesítésed? Mivel tudod magad mellé állítani a vevőidet, hogy valósággal rajongjanak a terméked/szolgáltatásod iránt?

Most új nézőpontot kapsz, trükköket és mesterfogásokat ahhoz, hogy még jobban kiszolgáld és még teljesebb vásárlói élményben részesítsd az ügyfeleidet.

12:30 - 13:30
EBÉDSZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

13:30 - 14:25
LIPPNER TAMÁS

Az értékestők 3 gigantikus hibája, amit érdemes elkerülnöd.

Az értékesítésben minden a bizalmon múlik. Ezt mindannyian tudjuk, de a legtöbb értékesítőnek a gyakorlatban mégsem sikerül a megfelelő kapcsolatot kialakítani. Miért?

1. Az emberek különbözőek, ezért meg kell tanulnunk őket különböző módon kezelni. Fel kell tudnunk ismerni, hogy ugyanazt a dolgot milyen megközelítésből világítsuk meg az adott ember számára.

2. Az eredményes értékesítés az, ha a vevő tudja, hogy a megvásárolt dolognak mi az igazi értéke. Ezért ne felejtsük el felderíteni, hogy a vevőnek mi a problémája, az milyen hatással van rá, vagy a cégére, illetve mennyibe kerül számára a termékünk hiánya.

3. Az értékesítésben a legtöbb esetben nem egy ügyféllel van dolgunk (B2B esetén pláne). Addig, amíg nem nyerünk meg minden szereplőt, addig a hiányzók meghiúsíthatják az ügyletet. 

14:25 - 14:45
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

14:45 - 15:40
REISZ RÓBERT

​Az első benyomás, ami “majdnem” mindent visz

Már a találkozás első pillanatában eldöntjük valakiről, hogy kedveljük-e, vagy sem. Szinte észre sem vesszük, mert automatikusan történik, de egy kézfogásnyi idő is elegendő ahhoz, hogy képet alkossunk egy ismeretlen személyről. És ez ránk vonatkoztatva is ugyanígy igaz…

Személyesen néhány másodperc, telefonon pedig egy pillanat tört része alatt dől el, hogy vonzani, vagy taszítani fog minket az, akivel beszélünk. Persze olyan is van, hogy nem is beszélünk valakivel, mégis kialakul az első benyomás.

Különböző kutatások egybehangzóan állítják, hogy a számunkra kedvezőtlen első benyomást, legalább 8 pozitív benyomással lehet ellensúlyozni. De vajon hagyunk erre elegendő időt egymásnak?

Mik azok a tényezők, ami alapján ezt a “majdnem végleges” döntést meghozzuk a másik emberről? Hogyan tudjuk ezt pozitív irányba befolyásolni? 

15:40 - 16:00
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

16:00 - 16:​50
DR. NÉMETH ZOLTÁN
(Dr. Prezi)

Üzleti történetmesélés és humor

A tények ismertetése nem elég ahhoz, hogy szoros, érzelmi kapcsolatot alakíts ki a vásárlóiddal, így ők nem igazán tudnak azonosulni a cégeddel, a gondolataiddal, a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal.

A storytelling, vagyis történetmesélés és a humor az értékesítés és a marketing haladó szintje. Ilyenkor a célcsoportodat nem egyszerűen információkkal árasztod el, hanem a történeteiddel hatsz rájuk. A történeteken keresztül érzelmi kapcsolatot alakítasz ki velük.

A történettel átadott információk jobban megragad és érzelmileg hat a vásárlódra. Vagyis, ha azt akarod, hogy eszébe juss, emlékezzenek rád és arra, amit mondtál, akkor az üzeneteidet történetté kell alakítanod.

Eredményesen történetet formálni és mesélni nem egyszerű, ezért kevés értékesítő csinálja jól. Pontosan ez is egy olyan készség, amivel könnyen ki lehet tűnni a tömegből.

16:50 - 17:10
sorsolás

NYEREMÉNYSORSOLÁS ÉS ZÁRÁS​

A sorsoláson még számos nagy értékű nyeremény fog gazdára találni. Bízunk benne, hogy Te is köztük leszel…

x