3+1 tény, amit érdemes fontolóra venned:

  1. A 2020 egy sorsfordító év, mert átírta a játékszabályokat.
  2. A változás veszélyforrás, és egy óriási lehetőség is egyben.
  3. A változások nyertesei azok, akik rugalmasan alkalmazkodnak a változáshoz.

+ 1 Sokkal nagyobb inspirációra van szükség, mint valaha...

AZ ÉRTÉKESÍTŐI TEREM PROGRAMJA

09:00 - 09:20
VARGA ISTVÁN

MEGNYITÓ

4 trend, amely az értékesítés jövőjét alakítja 

Itt vannak azok a trendek és a technológiák, amelyekről évek óta beszélünk. A kérdés az, hogy hogyan használjuk ezeket a technológiákat, hogy valós üzleti értéket teremtsünk. 

  • Együttműködés  
  • Intelligencia (IQ/EQ/SQ)
  • Digiális értékesítés és új bevételi csatornák  
  • Előfizetéses üzleti modellek

09:20 - 10:05
PACSEK JÁNOS

Röviden a témáról...

A VÍZVÁLASZTÓ

Ha jól működik, beindulnak a dolgok, de minden megáll, ha nem megy. Ugye sokkal nyugodtabb vagy, mikor tele van a naptárad ügyféltalálkozókkal? Az időpont egyeztetés az egyik legnagyobb stresszfaktorunk, nem véletlenül ez a "mumus", mert a sikereink útjába állhat...  

  • Mik azok a fékek, amelyek gátolják a profi egyeztetést?
  • Hogyan alakult át a telefon használata a COVID ideje alatt?
  • Kik és miért tudtak átállni a telefonos értékesítésre? Mi kellett hozzá?
  • A nehézségek után, vajon vissza kell állni a személyes értékesítésre?
  • 2021-re szabott időpont egyeztetési tippek, technikák...

10:05 - 11:00
GILÁNYI ATTILA

Röviden a témáról...

NYERŐ ATTITŰD

Az ügyfelek átlagosan 2-3 választási lehetőséget mérlegelnek, és döntő jelentőséggel bír, hogy kit fogadnak el egyenrangú tárgyalópartnerként. Kiélezett versenyben csak az az értékesítő marad bent, akit tisztel az ügyfele, mert hatással van rá a véleménye…

  • A karizma titka, avagy a kristálytiszta "miért"...
  • Gazdasági és döntéshozási mozgatórugók ismeret = mi a valódi érték?
  • Az egyedi perspektíva más szemszögből mutatja meg a dolgokat...  
  • Az egyensúly fenntartása, a valamit valamiért elv alkalmazása...
  • Az etikus hatásgyakorlás művészete...

11:00 - 11:30
SZÜNET

11:30 - 12:30
TARSOLY NORBERT

Röviden a témáról...

ÜGYFÉL ÉLMÉNY- ÉS ÉLETÚTTERVEZÉS

A jövőben az ügyfélkezelés minősége különbözteti meg az értékesítőket. Az, hogy mennyire ismered fel a személyes igényeket, mennyire találod ki az ügyfeled gondolatát. A versenyelőny azoknál lesz, akik támogatják az ügyfelet, megkönnyítik a vásárlási folyamatát, és utána sem engedik el a kezüket. 

Az ügyfélélményt nem lehet másolni. Ez a márkád érzelmi lenyomata, emlékképe, amely az ügyfelekben alakul ki. Sokkal több, mint a termék önmagában, mert magába foglalja a kapcsolódó szolgáltatásokat, kommunikációt, megjelenéseket, minden tudatos és kontrollálhatatlan interakciót, amellyel az ügyfél életútja során találkozik. 

  • Az 5 lépéses ügyfél életút tervezés gyakorlata, és gyakorlati alkalmazása. 
  • Hogyan mérd az ügyfél elégedettséget, és mit kezdj vele?
  • Mi a valódi ügyfélélmény? Hogyan használhatod ügyfél megtartásra?
  • Hogyan határozd meg az ügyfél élettartam értéket? (az előfizetéses modell)
  • 5+1 tipp az ügyfélélmény tervezéshez és "lopható" ötletek...

12:30 - 13:30
EBÉDSZÜNET

13:30 - 14:25
SZŐKE RÓBERT

Röviden a témáról...

6 TÉNYEZŐ, AMELLYEL HATNI TUDSZ AZ EMBEREKRE

Ha azt hitted eddig, hogy a vevőid racionálisan döntenek - az igényesebbet, a jobbat, vagy a hasznosabbat választják, akkor tévedsz. Amit a vásárlóid döntéseiről most gondolsz, az mind csak mellékzöngéje annak, ami igazából van: a meggyőzés igazából sejtszinten történik. Ez a neuromarketing, aminek 6 olyan tényezője van, amire érdemes hatnod:

  1. Az önző szemszög - közelítsd meg a vevőd szemszögéből (Pl.: "just do it")
  2. A kontraszt ereje - mutasd meg a nagyságot (Pl.: "1000 dal a zsebedben")
  3. Egyszerűség, érthetőség, megfoghatóság - ne bonyolítsd, a lényegre mutass rá.
  4. A kezdet és a vég - hol van most, és hová fog eljutni - ütős érvet előre és a végére.
  5. A vizualitás - egy kép százszor beszédesebb (pl.: előtte/utána fotók).
  6. Az érzelmek - társíts érzéseket a termékedhez (pl.: "Coca-Cola szeretem", "az igazi")

Az ÉN2019-es előadás - A neuromarketing gyakorlati alkalmazása a személyes értékesítésben - folytatása következik. 

14:25 - 14:45
SZÜNET

14:45 - 15:40
SIPOS ZOLTÁN

Röviden a témáról...

Holtomiglan: az értékajánlat a legnagyobb ígéreted

Az ezerforintos alma nem tűnik jó ajánlatnak. Az ígéret, hogy lehet egy drága almám, valahogy nem nyitja ki a pénztárcámat. A jó értékajánlat révén az adott érték magasabbnak tűnik, mint amit kérünk érte: az alma jelzője többé nem az ezerforintos, hanem a Pink Lady, az almák Ferrarija. Hogyan növeljük az értéket úgy, hogy a vásárló azt érezze: nagyon megéri?

Mi az értékajánlat?

Ígéret. Ígéret arra, hogy milyen értékeket fogsz adni annak, aki nálad vásárol (vagy az ügyfeled lesz). Az ideális értékajánlat az, amikor a kapott érték jóval több(nek tűnik), mint a költség.

Mit csinál az értékajánlat?

Azonnal elmagyarázza, hogy mire ad megoldást a terméked vagy szolgáltatásod. Átadja a legnagyobb előnyöket és pozícionálja a cégedet, tehát olyan előnyöket emel ki, amiket csak te tudsz megadni. (Vagy csak te kommunikálod őket.)

15:40 - 16:00
SZÜNET

16:00 - 16:50
SZALAY ÁDÁM 

Röviden a témáról...

A KAPCSOLÓDÁS EREJE

Sokan kifejezetten tartanak attól, hogy odasétáljanak egy ismeretlenhez, és beszélgetést kezdeményezzenek vele - pedig ez csak a kezdet. A kapcsolatépítési és kapcsolatkezelési képesség nem csak a siker alapja, hanem a boldogság forrása is. A hírnevedet, a támogatottságodat a bizalmi folyószámlád mindenkori egyenlege határozza meg. Ez a hátszél a vitorlában...

  • Brian Grazer kapcsolatépítési titka
  • Hogyan hozd magad helyzetbe ismeretlen embereknél?
  • A bizalmi bankszámlád, a személyes árfolyamod
  • A hírnévépítés mesterfogásai
  • A közösségi alapon szerveződő társadalom korában
  • A támogató közösségi erőtér kialakításának titkai      

16:50 - 17:10
sorsolás

NYEREMÉNYSORSOLÁS ÉS ZÁRÁS

A sorsoláson még számos nagy értékű nyeremény fog gazdára találni. Bízunk benne, hogy Te is köztük leszel…

x