3+1 tény, amit érdemes fontolóra venned:

  1. A 2020 egy sorsfordító év, mert átírta a játékszabályokat.
  2. A változás veszélyforrás, és egy óriási lehetőség is egyben.
  3. A változások nyertesei azok, akik rugalmasan alkalmazkodnak a változáshoz.

+ 1 Sokkal nagyobb inspirációra van szükség, mint valaha...

A VEZETŐI TEREM PROGRAMJA

09:00 - 09:20
VARGA ISTVÁN

MEGNYITÓ

4 trend, amely az értékesítés jövőjét alakítja 

Itt vannak azok a trendek és a technológiák, amelyekről évek óta beszélünk. A kérdés az, hogy hogyan használjuk ezeket a technológiákat, hogy valós üzleti értéket teremtsünk. 

  • Együttműködés  
  • Intelligencia (IQ/EQ/SQ)
  • Digiális értékesítés és új bevételi csatornák  
  • Előfizetéses üzleti modellek

09:20 - 10:20
KOMÁROMI KOLOS

Röviden a témáról...

Produktív szemlét

Ez sokunknak a hatékony időbeosztást jelenti, pedig ennél sokkal többről van szó. Üzleti szempontból a produktivitás = kimenet / bemenet, de fontos tudnod, hogy a valóságban mindenkinek mást jelent. Ha közelebb akarsz kerülni a produktivitás valódi jelentéséhez, inkább ezt javaslom: produktivitás = értékes kimenet (eredmény) /  felhasznált idő és energia. Annál produktívabb vagy minél kevesebb időre és energiára van szükséged neked és a csapatodnak, az adott eredmény eléréséhez.

  • Mi a vezetői hatékonyság legnagyobb korlátja?
  • Hogyan adjunk irányt a csapatunknak?
  • Hogyan legyünk rajtuk keresztül produktívabbak? 
  • Mivel hozzuk lendületbe, és mivel tartsuk mozgásban a csapatot?
  • Hogyan alkalmazkodjunk a változó helyzethez? 

10:20 - 10:30
SZÜNET

10:30 - 11:30
DR. SZILÁGYI JUDIT

Röviden a témáról...

szerezd meg, és tartsd meg

A legjobb értékesítők olyanok, mint a jó nők: nehéz őket megszerezni és még nehezebb megtartani....

Az igazán eredményes értékesítőket ma már nem tudod megnyerni paradigma váltás nélkül, és a megtartásukhoz is másra van szükség. Mi változott meg? Mit érdemes most másképp csinálnod, ha minőségi embereket akarsz bevonni? Kiváncsi vagy a bevonzó és megtartó szervezeti kultúrára?

  • Az employer brandiget nem a marketing csinálja
  • A vezető szerepe a brandben
  • A kultúra megeszi a startégiát reggelire... de mégse csinálja....
  • Tréning kultúra helyett tanulási kultúra (mi az és hogy kell nekiállni)
  • Motiváció a gyümölcsnapon túl: live, love, learn, leave a legacy alapú motiváció és megtartás

11:30 - 11:40
SZÜNET

11:40 - 12:40
ZAJKÓ ROLAND

Röviden a témáról...

A KRITIKUS ELSŐ 3 HÓNAP

A vezető érdeke, hogy az új értékesítő gyorsan megtalálja a helyét, megismerje a szervezeti kultúrát, az elvárásokat, bekapcsolódjon a munkafolyamatokba, és jó munkaviszonyba kerüljön a kollegáival. Ennek ellenére a statisztikák arról árulkodnak, hogy nincsenek igazán színvonalas onboarding programok. 

Az értékesítők több, mint 1/3-ada új munka után néz az első 6 hónapban. Az Y generációs munkavállalók között ez az arány sokkal magasabb. Egyes felmérések szerint, legalább 8 hónapig tart, amíg az új értékesítő eléri produktivitásának maximumát.

A beillesztés fő célja, hogy minél gyorsabban integráljuk az új értékesítőt annak érdekében, hogy a csapat hasznos tagjává válhasson. Minél hamarabb megtalálja a helyét a csapatban, és bekapcsolódik a termelés folyamatába, annál magabiztosabbá és termelékenyebbé válik.

12:40 - 13:40
EBÉDSZÜNET

13:40 - 14:40
MUHORAY RÓBERT

Röviden a témáról...

CSAPATBIZALOM ÉS A KÖVETKEZETESSÉG

Téged követnek az embereid? A csapatépítés meghatározó feltétele, hogy az embereid higgyenek benned. Ennek 3 feltétele van: 

  • a bizalom irányodba és a többi csapattag irányába, 
  • az ügyed támogatása, 
  • a probléma, ami miatt az ő ügye a tiedhez párosul.

A bizalmat egyénként, csapatként és szervezetként is ki kell vívni. Ekkor érzik azt a munkatársak, hogy tartoznak valahová. Azonban a becsületesség, a felelősségvállalás, az  egyértelmű elvárások, az ígéretek betartása, valamint az odafigyelés a munkatársaidra elengedhetetlen feltétele a bizalomnak.

Mindez csak akkor működik jól, ha nincs kivételezés (főleg a gyengébb teljesítmény vagy kiskapuk keresése terén). Ugyanis a kivételek visszaütnek, mert egy idő után mindenki valamilyen "privilégiummal" akar rendelkezni. Ez pedig minden esetben a teljesítmény és a csoportkohézió romlásához vezet. Megmutatom, hogyan csináld jól...

14:40 - 14:50
SZÜNET

14:50 - 15:50
LIPPNER TAMÁS

Röviden a témáról...

SZÁLLJ KI A MÓKUSKERÉKBŐL

Ha nincs hatékony, profi értékesítési folyamatod, tíz- vagy százmilliókat is bukik a céged. Hiába tömöd a csapatod fejét értékesítési technikákkal, ha a sales folyamatod akadozik. Egy technika csak fél siker, sosem tesz szabaddá értékesítési vezetőként. Itt az ideje, hogy brutális, pénztermelő értékesítési folyamatod legyen, ami nem hagy hibázni.

  • Hogyan hozhatsz lére egy tökéletes értékesítési folyamatot?
    • Az értékesítési folyamat 5 fontos eleme, amelyekkel önmagában meg tudtuk duplázni ügyfelek árbevételét! A kérdés nem csak az, hogy elméletben ismerik-e a kollégák ezeket a lépéseket, hanem, hogy a gyakorlatban is alkalmazzák-e és te vezetőként hogyan tudod ezt támogatni!
  • A profi ösztönzőrendszer három összetevője
    • A jutalékrendszer 5 alapkövetelménye, ami nélkül csak szórod a pénzt. Példák a hibás jutalékrendszer hatásaira. Esettanulmány pénztermelő, jól működő ösztönzőrendszerek bevezetésére. A harmadik, titkos összetervő motivált csapathoz!
  • A vezetői támogatás rendszere
    • Csapatod támogatásának legfontosabb alapkövei és elvei. Milyen témákról kell feltétlenül beszélned minden alkalommal a kollégákkal? Mi a teendő, ha nem jönnek a tervszámok?

15:50 - 16:00
SZÜNET

16:00 - 17:00
EGRI ANDRÁS 

Röviden a témáról...

CSINÁLD JÓL, vagy csinálj mást...

"Aki nem mestere a szakmának, az a hóhéra annak, amit csinál."

Szerencsés vagy, ha ez volt az ambíciód, és értékesítési vezető lettél. Az is lehet, hogy valaki más akarta ezt, de mégis te felelsz az értékesítésért, azaz neked kell helyt állnod ebben a kihívásokkal teli pozícióban. Mindegy mi miatt alakult így, fontos, hogy elfoglald a pozíciódat, azaz : csináld jól...

  • Mi tesz téged igazi értékesítési vezetővé? Elgondolkodtál már rajta?
  • Ez veled születik? Ez egy személyiség? Ez egy képzettség? Egyik se? Mindegyik?
  • Hogyan találd meg az örömet benne?
  • Miben mérhető, hogy milyen vezető vagy?
  • Mi az az út, ami előtted áll? Hogyan menj végig rajta?

A bajnok csapat mögött álló edző logikáját kapod meg. Azt, ahogyan fenntarthatóan a legjobb eredményt képes kihozni a csapatából. Bármilyen hihetetlen, de értékesítési vezetőként ugyanez a feladatod. A fizikai fejlődés logikáját ültetjük át gyakorlatba, és meghatározzuk azon faktorokat, amelyekre út közben figyelned kell, hogy bajnok csapatot nevelj. 

17:00 - 17:05

ZÁRSZÓ

x