SzALAY ÁDÁM

„Hiszek a storytelling erejében. Húsz évig foglalkoztam történetmeséléssel a televízióban – ebből 17-et a tv2 egykori Naplójánál töltöttem riporterként és főszerkesztőként. Két dolgot nagyon megtanultam abban az időszakban: az egyik az, hogy egy jól elmesélt történettel hegyeket lehet megmozgatni és hatalmas érdeklődést lehet kreálni. A másik, hogy közben azért pontosan kell tudni, kinek és miért lehet érdekes az, amiről mesélünk. Ha csak beleszeretünk egy sztoriba és nem tisztázzuk az alapokat, az majdnem biztos bukás.

Manapság kommunikációs szakértőként ugyanezt a tudást alkalmazom a céges piacon. Cégvezetőknek segítek abban, hogy felismerjék, a vállalkozásuk milyen történetet mesél magáról valójában. Azzal, ahogy a marketing tevékenységében megmutatja magát, azzal, ahogy a vevőivel kommunikál. Ha bele tudnak állni a képzeletbeli vevő cipőibe, ha megérzik a valós félelmeit és vágyait, máris érthetővé válik, milyen történettel tudják megszólítani, milyen történet az, ami számukra ellenállhatatlan. Ez nem puszta sztorizgatás: ez stratégiai storytelling. Ha jól csinálod, hidat építesz a piacodhoz és bevételt generálsz.” - Szalay Ádám, kommunikációs tanácsadó és üzleti tréner

x