FONTOS: 

A vezetői terem megtelt, további jelentkezéseket erre a programra nem áll módunkban elfogadni. Ha GOLD jeggyel veszel részt az értékesítői programon, akkor a vezetői terem hanganyagát utólag meghallgathatod.

A VEZETŐI TEREM PROGRAMJA

08:00 - 09:00
Regisztráció és kiállítás

Érkezz időben!

Egy jó kávé mellett hozd lendületbe magad 40+ sales szakmai kiállítóval, akik különleges ajánlatokkal, és óriási kedvezményekkel készülnek.

09:00 - 09:15
MEGNYITÓ

Fontos információk az Értékesítők Napja 2019-ről.

09:15 - 10:05
NAGY ÁDÁM

HOGYAN VÁLJ VONZÓVÁ ÉRTÉKES EMBEREK SZÁMÁRA?

Toborzás másképp...

Az ütőképes és eredményes csapat kialakításához elsősorban értékes emberekre van szükséged. Őket viszont ma már elsősorban nem a lehetőséggel lehet lenyűgözni, mert abból több van, mint kellene - főleg a jó emberek számára - tehát ezt vehetjük KO kritériumnak is.

A magas potenciálú emberek leginkább arra kíváncsiak, hogy kivel fognak együtt dolgozni, mit tanulhatnak tőle és hogyan fejlődhetnek tovább. Ha arra törekszel, hogy az emberek azért kövessenek, mert tisztelnek, hisznek benned, és felnéznek arra, amit képviselsz, akkor jó irányból közelíted meg ezt a kérdést.

Hogyan indulj el, hogyan kezdj neki?
Mit figyelnek a magas potenciálú emberek?
A gyakorlatban mit kell ezért tenned?

Erről szól ez az előadás, ami John C Maxwell által lerakott vezetői elveket szedi csokorba számodra.

10:05 - 11:00
ZILAHI KRISZTIÁN

AZ ÉRTÉKESÍTÉS TÁMOGATÁSÁRA MIT VÁRJ EL A MARKETINGTŐL?

Elvárások másképp…

Az értékesítők feladata nem az, hogy felhajtsák a potenciális ügyfeleket (mert ez a marketing dolga), hanem az, hogy a potenciális érdeklődőkkel minőségileg foglalkozzanak és megnyerjék azokat.

Sokkal vonzóbb egy olyan csapatban dolgozni, ahol az értékesítő azzal tölti a napját, hogy hosszú távon megnyeri és elkötelezi az érdeklődőket a termékek, a szolgáltatások és a cég iránt. Azaz az érdeklődőkből vevőket gyárt.

Ha a marketing támogatás nem megfelelő, a salesesek ideje az érdeklődők felkutatására és az igények felkeltésére megy el, ami egyrészt alacsony hatékonyságú, másrészt elsősorban a marketing feladata.

Ez az előadás arra világít rá, hogy értékesítési vezetőként mit várj el a marketingtől, ami generálja az értékesítőid számára a potenciális érdeklődőket, hogy jelentősen növelni tudd az eredményességet.

11:00 - 11:30
SZÜNET

Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

11:30 - 12:30
HALMI ISTVÁN

FELÉPÍTÉS, AMI A LEGJOBBAT HOZZA KI A MUNKATÁRSAIDBÓL

Motiváció másképp…

Minden értékesítési vezető arról álmodik, hogy az emberei lehozzák a csillagokat az égről. A salesesek annyira motiváltak, hogy jobb teljesítményt nyújtanak, mint amire a papírforma szerint képesek lennének.

Amikor embereket vezetünk, személy szerint és csapatban is motiválnunk kell őket. Egy jó vezető olyan belső motivációt és hitet épít fel az embereiben, ami hosszú távú kiemelkedő teljesítményre sarkallja őket. De mi ennek a titka?

Ha a vezető képes megmutatni az értékesítőjének “önmaga jobb verzióját”, hisz benne és vele is elhiteti, támogatja és mentorálja, hogy valóban azzá is váljon, akkor ez az ember szárnyakat kap, és bebizonyítja, hogy méltó rá. Ez a felépítés, ami a személyes teljesítménynövelés egyik leghatékonyabb eszköze.

Ezt a módszert a network marketinges vezetők fejlesztették tökélyre, ezért tőlük érdemes megtanulni. Ezen üzletág egyik fenegyerekét sikerült megnyernünk az ÉN 2019 színpadára.

12:30 - 13:30
EBÉDSZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

13:30 - 14:25
SZILY NÓRA

A SZEMÉLYES MÁRKA SZEREPE A VEZETÉSBEN

Te másképp…

Az “ÉN”márkánk önbeteljesítő jóslatként lebeg fölöttünk, amit csak mi nem látunk, mindenki más viszont igen.

A személyes márka nem más, mint valami olyan dolog, amire mindenki emlékszik. Különböző szektorokban egyre jobban előtérbe kerül a személyes márka. Használják sztárok, sportolók és médiaszemélyiségek. Az üzleti életben is sokkal tudatosabban kellene használni, mert napról napra jobban számít…

Mit jelent az énmárka építése? Felkészülni arra, hogy erősségeinket, kompetenciáinkat hogyan tudjuk másoknak megmutatni.

Miért fontos egyáltalán ez az egész? Ezen múlik, hogy hogyan emelkedünk ki a tömegből, mi tesz minket egyedivé a munkában, a piacunk ikonikus alakjává, vagy akár vonzó vezetővé.

A személyes márka építésével ugyanolyan tudatosan kell foglalkoznunk, ahogy a márkaépítéssel tesszük. A siker vagy a bukás között egyre élesebb a választóvonal, ahol az erős énmárka egyértelmű versenyelőnyt jelent.

14:25 - 14:45
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

14:45 - 15:40
KÓSA ERIKA

AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA A VEZETÉSBEN

Kommunikáció másképp…

Az érzelmi intelligencia a saját és mások érzelmeinek felfogásával, kezelésével és irányításával kapcsolatos képességek összessége. Azt mutatja meg, hogy mennyire vagy tudatában az érzelmeidnek, hogyan tudod ezeket kontrollálni, mennyire ismered fel mások érzelmeit és ezeket hogyan tudod pozitívan befolyásolni?

“Az érzelmeinkben energia van, negatív és pozitív töltésű. Nem arról van szó, hogy ne éljünk meg negatív érzéseket – ne legyünk dühösek, fojtsuk el az agressziót –, nem is tudnánk megtenni. De ha a cselekvés mögötti érzelmet felismerem, sokkal jobban tudom kezelni a helyzetet.” - Kósa Erika

Az eredmények azt igazolják, hogy azok a sales csapatok sokkal eredményesebbek, ahol jelen van az érzelmi intelligencia, mert a munka örömforrássá válik.

Az EQ ugyan velünk született tulajdonság, de fejleszthető. Erika tanácsai, ötletei megadják az első lendületet a tökéletesedés útján!

15:40 - 16:00
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

16:00 - 16:​50
SZALAY ÁDÁM​

HATÁSMENEDZSMENT - GYŐZTES STRATÉGIÁK A VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓBAN

Hatásgyakorlás másképp…

A történetmesélés a vezetői kommunkáció leghatékonyabb fegyvere.

Ma már minden sikeres vezető a “storytelling” módszerével teszi magát ellenállhatatlanná és emlékezetessé - legyen szó céges prezentációról, üzleti tárgyalásról, vagy a csapat motiválásáról.

Ahhoz, hogy legendás vezetővé válj, beírd magad a munkatársaid, a piaci szerplők és az ügyfelek agyába (és szívébe) izgalmas, igaz és magával ragadó történetmesélővé kell válnod.

Hogyan válj azzá? Itt megismerheted a folyamatot, és megkaphatod a történetépítés lépéseinek pontos forgatókönyvét.

16:50 - 17:10
sorsolás

NYEREMÉNYSORSOLÁS ÉS ZÁRÁS​

A sorsoláson még számos nagy értékű nyeremény fog gazdára találni. Bízunk benne, hogy Te is köztük leszel…

x