SZEMÉLYESEN OTT LESZEK 

 OFFLINE JEGYVÁSÁRLÁS 



CSAK NÉHÁNY EGYSZERŰ LÉPÉS



1. LÉPÉS


Döntsd el, hogy vállalkozásként, vagy magánszemélyként számlázzuk számodra. 
Ha magánszemélyként kéred, pipáld be a négyzetet, ha vállalkozásként, akkor hagyd üresen a jelölő négyzetet. A számlázási név a megadott cégnév, vagy magánszemély esetén a személyneved lesz.


2. LÉPÉS


Add meg a számlázási címedet.
Erre a címre állítjuk ki a számládat.


3. LÉPÉS


Add meg az összes létszámot. 
Minél több jegyet vásárolsz, annál kedvezőbb árat kapsz.

10 fő fölötti megrendelés esetén írj erre az email címre: rott.andrea@infoszfera.hu 


4. LÉPÉS


Add meg részletesen, hogy ki melyik programra szeretne jönni, és ki venné igénybe a GOLD opciót.  
Itt külön-külön meg tudod adni minden résztvevőre a kiválasztott termet és a jegy típusát is. 
Több résztvevő esetén elsőként a kapcsolattartót add meg, hogy tudjuk kit keressünk.


5. LÉPÉS


Válaszd ki a fizetési módozatot
A belépőket lehetőséged van bankkártyával és átutalással kifizetni. Átutalás esetén emailben elküldjük számodra a díjbekérőt. Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos OTP SimplePay oldalára irányítunk át.


BIZTONSÁGOS FIZETÉS


A bankkártya adataid teljes biztonságban vannak. A fizetés az OTP SimplePay felületén történik ezáltal mi nem ismerjük és nem tároljuk azokat.

AUTOMATIZÁLT SZÁMLÁZÁS


A díjbekérőt és végszámlát automatikusan állítjuk ki, így kérjük figyelj adataid pontos megadására. 

KÉRDEZZ BÁTRAN


Ha felmerült benned olyan kérdés, amire nem sikerült válaszolnunk, kérünk keress minket a varga.dorka@infoszfera.hu e-mail címen!

Copyright © 2020 - Minden jog fenntartva