SZEMÉLYESEN OTT LESZEK

OFFLINE JEGYVÁSÁRLÁS

CSAK NÉHÁNY EGYSZERŰ LÉPÉS
1. LÉPÉS
Döntsd el, hogy vállalkozásként, vagy magánszemélyként számlázzuk számodra.
Ha magánszemélyként kéred, pipáld be a négyzetet, ha vállalkozásként, akkor hagyd üresen a jelölő négyzetet. A számlázási név a megadott cégnév, vagy magánszemély esetén a személyneved lesz.
2. LÉPÉS
Add meg a számlázási címedet.
Erre a címre állítjuk ki a számládat.
3. LÉPÉS
Add meg az összes létszámot.
Minél több jegyet vásárolsz, annál kedvezőbb árat kapsz.
10 fő fölötti megrendelés esetén írj erre az email címre: rott.andrea@infoszfera.hu
4. LÉPÉS
Add meg részletesen, hogy ki melyik programra szeretne jönni, és ki venné igénybe a GOLD opciót.
Itt külön-külön meg tudod adni minden résztvevőre a kiválasztott termet és a jegy típusát is. Több résztvevő esetén elsőként a kapcsolattartót add meg, hogy tudjuk kit keressünk.
5. LÉPÉS
Válaszd ki a fizetési módozatot
A belépőket lehetőséged van bankkártyával és átutalással kifizetni. Átutalás esetén emailben elküldjük számodra a díjbekérőt. Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos OTP SimplePay oldalára irányítunk át.
BIZTONSÁGOS FIZETÉS
A bankkártya adataid teljes biztonságban vannak. A fizetés az OTP SimplePay felületén történik ezáltal mi nem ismerjük és nem tároljuk azokat.
AUTOMATIZÁLT SZÁMLÁZÁS
A díjbekérőt és végszámlát automatikusan állítjuk ki, így kérjük figyelj adataid pontos megadására.
KÉRDEZZ BÁTRAN
Ha felmerült benned olyan kérdés, amire nem sikerült válaszolnunk, kérünk keress minket a varga.dorka@infoszfera.hu e-mail címen!